2012. április 5., csütörtök

Nem vagy elfelejtve!

Ma reggel olvasom Spurgeon áhitatos könyvét, és a bevezető ige a  következő:
"...én  szolgám vagy te, Izráel,nem feledkezem meg rólad!" (Ézs 44:1)
Ha ennyiből áll volna a mai mondanivalója nekem elég lett volna így is. Aztán olvasom tovább:
   "Urunk nem feledkezik meg szolgáiról, nem szűnik meg szeretni őket. 
Nem csupán egy időre az övéi, hanem véglegesen. Tudta, mi lesz belőlük,
amikor elhívta őket. Eltörölte bűneiket, mint a felhőt, és bizonyosak 
lehetünk, hogy nem veti el őket már (egyszer) eltörölt bűnökért. 
Istenkáromlás lenne, ha ezt képzelnénk.
   Nem feledkezik meg róluk, szüntelen gondol rájuk. Ha Isten csak egy 
pillanatig nem gondolna ránk, az pusztulásunkat jelentené. Ezért 
bátorít: Nem feledkezem meg rólad!" Az emberek elfeledkeznek rólunk. 
Akivel jót tettünk, ellenünk fordul: nincs állandó lakhelyünk" az 
emberek ingatag lelkében. Isten azonban egyetlen hű szolgájáról sem 
feledkezik meg soha. Nem az köti hozzánk, amit mi teszünk érte, hanem 
amit Ő tett értünk. Túl régóta szeret és túl nagy árat fizetett értünk 
ahhoz, hogy elfeledkezhetnék rólunk. Jézus Krisztus úgy néz minket, 
mint akikért feláldozta saját magát, hogyan is tudna bennünket 
elfelejteni. Az Atya a Fiá(ban lát minket) menyasszonyát látja bennünk,
a Szent Szellem pedig saját művét szemléli bennünk. Az Úr gondol ránk. 
Ma is segít és támogat minket. Ó, bárcsak soha ne feledkeznénk meg az 
Úrról!"
 
Na hogy tetszik? engem nagyon betöltött, és köszönöm az Úrnak ,hogy 
ma is szól hozzám. Jó tudni, hogy Ő az aki tud rólam mindent, tudja 
hogyan lépek tovább dolgokon, milyen kérdésekre várom a válaszát, milyen 
utakra vezet a jövő,....Ő minden tud. 
Sokszor azzal a téves tudattal vagyunk, hogy ha kérsz valamit és nem 
kapod rá a választ, akkor Iten nem is cselekszik. Ez nem így van!!! 
Saját börőmön tapasztaltam meg, hogy Isten akkor is cselekszik 
amikor szerinted" csendben van". Ő nem ül karbatett kézzel, 
ahogy sokszor mi szoktunk. 
Sokkal Csodálatosabb mint ahogy mi elgondolnánk.
 Sőt azt olvassuk a Bibliában:
Ha hitetlenkedünk, ő hű marad: ő magát meg nem tagadhatja.(2Tim 2:13)
 Na ehhez mit szólsz? Én hiszek az igében. Higgy te is az Ő szavában!
Ő lesz az aki megoldja problémáidat, a kérdésekre választ ad, és Útmutatóul szolgál neked az életben.
Kívánom kedves olvasom, hogy tudd elmondani: "Uram legyen meg a te akaratod" és akkor minden sokkal jobb lesz mint ahogy te eleve eltervezted, mert: 
„Bizony, a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem az én utaim - így szól az ÚR.
Köszönöm az Úrnak, hogy ez így van, másképp ki tudja hol lennék a világban Nélküle, elveszve, keresve a pillanatnyi boldogságot, céltalanul. Szeretem Őt.
 És most szeretném, ha Izráel nevet kicserélnéd a te nevedre, és olvasd el hittel akár többször is!
"...én  szolgám vagy te, Izráel,nem feledkezem meg rólad!" (Ézs 44:1)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése