2011. június 7., kedd

Gondviselő

Tegnap este dolgozni voltam, az idősek hamar lepihentek, igy volt időm nekem is elcsendesedni az Úr előtt.
Az elején egy szuper könyvet olvastam(fejeztem be) aztán jött a Biblia, és olyan csodálatosan éreztem magam, örültem és dicsértem az Urat. Aztán ihletet kaptam a vers irasra amit már rég nem csináltam. Régen nagyon szerettem verset irni, igaz hogy fiatalkori hobórt ihlette de mostmár ezt is Isten dicsőitésére tehetem. Ezen az éjszakán két új vers született.
Az egyiket  meg szeretném osztani veletek.

Gonviselő

Csodálatos az én Uram,
Minden dolgomra gondja van.
Gondja van az erőmre,
Hogy reggel felkeljek,
Az ételre, hogy ebédeljek,
Az estére, hogy megpihenjek.


Gondja van a szeretetre,
Mely bennem meg nem szűnik,
Gondja van a kegyelemre,
Mi csodálatos Igéjében rejlik.


Gondja van az időre is,
Amit Vele tölthetek,
Gondja van a csendességre,
Mikor jelenlétébe léphetek.


Üdvösségemre is gondja van,
Ezért halt meg Jézus,
Örök otthonom is Nála van,
Hol helyet készitett Krisztus.


Oly jó lesz ott nekem,
Hol örömöm majd végtelen,
Mert a Gondviselőm lesz velem,
És áldhatom majd szüntelen.

Nem birok eléggé betelni azzal a gondviseléssel amit az én Mennyei Édesapámtól kapok.Dicsőség Neki érte!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése