2013. január 28., hétfő

Isten szava

  

 A Biblia tele van csodás ígéretekkel. Ígéretekkel amit Isten adott nekünk. Nagyon eltölt az öröm minden olyan alkalommal amikor Isten ígéreteivel találom szemben magam. Tudod miért? Mert Isten tette ezeket az ígéreteket, és amit Ő megmond az úgy is lesz. Isten nem hasonlítható az emberekhez. Az emberek hazudnak, átvernek, becsapnak. Tudom hogy miről beszélek ...és sajnos te is tudod!... DE Istent nem ilyennek ismertem meg. Az én Istenem nem ilyen. Isten egy olyan Isten aki szeretetteljes, Gondoskodó ....egy olyan Isten aki a legjobbat tartogatja számodra, számomra. 
  • Én kalandos utazásként keresem az ígéreteket és amikor rájuk találok boldog a szívem. Tudom hogy minden egyes napon alkalmam van kutatni és ezt ki is használom. Hiszem hogy  a következő sorok miértünk íródtak meg:  

    ,,Az Úr az én osztályos részem és poharam; te támogatod az én sorsomat.
    Az én részem kies helyre esett, nyilván szép örökség jutott nékem.
    Áldom az Urat, aki tanácsot adott nékem; még éjjel is oktatnak engem az én veséim.
    Az Úrra néztem szüntelen; mert jobb kezem felől van, meg nem rendülök.
    Azért örül az én szívem és örvendez az én lelkem; testem is biztosságban lakozik.,, (Zsolt 16:5-9)
     
    ,, Avagy nem parancsoltam-é meg néked: légy bátor és erős? Ne félj, és ne rettegj, mert veled lesz az Úr, a te Istened mindenben, amiben jársz.,,(Józs 1:9)



    ,,Ne félj, mert én veled vagyok; ne csüggedj, mert én vagyok Istened; megerősítelek, sőt megsegítlek, és igazságom jobbjával támogatlak.,,(Ézs41:10)
     
    ,, Mert te gyujtod meg az én szövétnekemet; az Úr az én Istenem megvilágosítja az én sötétségemet.
    Mert általad táboron is átfutok, és az én Istenem által kőfalon is átugrom.
    Az Istennek útja tökéletes; az Úrnak beszéde tiszta; paizsuk ő mindazoknak, akik bíznak benne.
    Mert kicsoda Isten az Úron kivül? És kicsoda kőszikla a mi Istenünkön kivül?
    Az Isten, aki felövez engem erővel, és tökéletessé teszi útamat:
    Olyanná teszi lábamat, mint a szarvasé, és az én magas helyeimre állít engem.
    Ő tanítja kezemet a harcra, karjaim meghajlítják az ércíjat.
    És adtad nékem a te idvességednek paizsát, és a te jobbod megszilárdított engem, és a te jóvoltod felmagasztalt engem.
    Kiszélesítetted lépésemet alattam, és nem tántorogtak lábaim.,,(Zsolt18:29-37)
     
    ,, Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm.
    Fűves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem.
  • Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért.Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem.Asztalt terítesz nékem az én ellenségeim előtt; elárasztod fejem olajjal; csordultig van a poharam.Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján, s az Úr házában lakozom hosszú ideig.,, (23 zsoltár)



  • ,, Te ismered ülésemet és felkelésemet, messziről érted gondolatomat.
    Járásomra és fekvésemre ügyelsz, minden útamat jól tudod.
    Mikor még nyelvemen sincs a szó, immár egészen érted azt Uram!
    Elől és hátul körülzártál engem, és fölöttem tartod kezedet.
    Csodálatos előttem e tudás, magasságos, nem érthetem azt.
    Hová menjek a te lelked elől és a te orcád elől hova fussak?
    Ha a mennybe hágok fel, ott vagy; ha a Seolba vetek ágyat, ott is jelen vagy.
    Ha a hajnal szárnyaira kelnék, és a tenger túlsó szélére szállanék:
    Ott is a te kezed vezérelne engem, és a te jobbkezed fogna engem.
    Ha azt mondom: A sötétség bizonyosan elborít engem és a világosság körülöttem éjszaka lesz,
    A sötétség sem borít el előled, és fénylik az éjszaka, mint a nappal; a sötétség olyan, mint a világosság.
    Bizony te alkottad veséimet, te takargattál engem anyám méhében.
    Magasztallak, hogy csodálatosan megkülönböztettél. Csodálatosak a te cselekedeteid! és jól tudja ezt az én lelkem.,,(Zsolt 139:2-14)   
                          ....és sorolhatnám így tovább.  
     Nekem szükségem van ezekre a szavakra a mindennapokban. Olyan jó a tudat, hogy Isten mellettünk van Mindenben MINDIG!




     

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése