2012. július 2., hétfő

 Te kiért rajongsz?



Ma reggel munkaindulás előtt elcsendesedtem. Mostanában a Lukács levelével foglalkozom,ma a 18ik és 19 fejezetet olvastam át. Nem sok tudom, de nekem nagy löketett adott egész napra.
Rájöttem, hogy a Biblia egy szuper könyv, amit persze eddig is tudtam,de ahogy olvastam megláthattam hogy Isten mindig szól általa. És nem csak akkor veheted a kezedbe amikor rossz vagy épp jó kedved van, hanem akkor is amikor unatkozol, akkor amikor Istent akarod jobban megismerni, akkor amikor a jelenlegi életedet össze akarod hasonlítani a Biblia embereivel, vagy akkor amikor kiváncsi vagy arra, hogy emberek hogy álltak hozzá az élet nagy problémáihoz (olyan problémákhoz amilyenben vagy te is éppen akkor).
Tetszik:
- hogy már a 18ik fejezett azzal kezdődik, hogy mindenkor imádkozzunk és soha ne fáradjunk bele. Van miért imádkozzak, így csak mégjobban bátorított, hogy a Biblia arra szólít fel, hogy ne adjam fel. Most én is azt mondom neked : NE ADD FEL!
-tetszik, hogy Isten egy Igazságos bíró! Igazságot szolgáltat az Ő gyermekeinek (akár az özvegyasszonynak is a hamis bíró történetében). Tanulság:ISTEN MELLETTEM ÉS MELLETTED  ÁLL MINDENBEN!
-tetszik, hogy foglalkozik velünk akkor is ha éppen ha betegek vagyunk. Ő jön mint  a Doktorok Doktora és meggyógyít (lásd a jerikói vak példáját) Üzenem neked: a betegségedre van megoldás!
-tetszik, hogy Isten nem csak a "nagy" emberekkel törődik. Lehet, hogy jelentéktelenek érzed magad, vagy kicsinek. Őt ez nem érdekli. ISTEN SZERET TÉGED, ATTÓL FÜGGŐEN, HOGY TE HOGY ÉRZED MAGAD, ÉS ATTÓL FÜGGŐEN, HOGY HOGY NÉZEL KI. ISTEN NEM SZEMÉLYVÁLOGATÓ, TÉGED UGYANÚGY SZERET MINT ENGEM, ÉS SEMMIVEL SEM JOBBAN! Tudtad ezt?(lásd Zákeus történetét)
-tetszik az, hogy Jézus tudott sírni Jeruzsálem felett. Fájt neki, hogy látta, hogy az emberek nem jó irányba haladnak. Mit jelent ez? Ő FOGLALKOZIK AZ ÉLETEDDEL. ISTEN JÓT TERVEZETT NEKED, DE A DÖNTÉS RAJTAD ÁLL.
-Jézus tanította a népet, megcselekdte amiket mondott, a népnek ez tetszett. A kövekezőket olvassuk az újfordítású Bibliában: "Ezután naponként tanított a templomban. A főpapok, az írástudók a nép vezetőivel azon voltak, hogy elveszítsék; de még nem találták meg a módját, hogy mit tegyenek vele, mert az egész nép - hallgatva őt - rajongott érte." (Lukács 19:47-48) 
Jézus belopta magát az emberek szívébe. Tudta hol a kulcs és megnyerte az embereket. 
Az én szívem is az Övé. Megmutta azt, hogy igen is fontos vagyok számára, hogy feláldozta a legdrágábbat azért hogy én éljek egy csodálatos életet. ÉN RAJONGOK JÉZUSÉRT és szeretem Őt. Nincs hozzá hasonló! Ő egy csodálatos Isten.  Lehet, hogy egyesek azt mondják, ez nem normális dolog, de nem érdekel. 
  A te Teremtőd  rajong érted! (és ezt ki is nyilvánította már) Te rajongsz Érte?
Egy biztos, az én szívem egyedül csak érte dobban. :D szeresd te is mindennél jobban Őt!!!
Isten áldjon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése